Det är inget fel på en rosa mössa!

Speciellt inte när den är så snygg som min är...!

Andreas hade vissa åsikter om min fantastiskt fina mössa. Det mesta gick ut på att den var rosa, trycket är han smart nog att inte ha några invändningar emot. Så där får han ju pluspoäng. Men det är en fin mössa! Gilla läget, ffs!

Han blev dock nöjd när jag istället bytte till min andra mössa (good girls come prepared), och för all del, den är ju också himla schnygg alltså.

BTW, ignorera de så gott som identiska "poserna" samt att bilderna är typiskt fat-girl-angle-bilder. Jag har ingen fantasi när jag ska ta kort på mig själv, och dessutom är det mössorna som är poängen.

Asigt jävla snygga mössor, om du frågar mig!

Ja en grej till.
Har du hört historien om kon och ängen? Det var kon som var på-ängen....
Fattar du?! HAHAHhihihihohohohehehe.

Eh... Småtrött?
Nu ska jag åka till psycho-logen.
Hej hopp, modosnopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0