Det är riktigt kul

... att min blogg har så pass många (enligt mig) besökare. Jag menar, jag skriver om vardagliga saker, inget direkt tema och jag kan väl inte direkt påstå att jag har nån "intrig" eller liknande som gör att det är intressant att följa mig av den anledningen. Jag vet visserligen inte om det är 40 olika besökare från dag till dag, eller om det är samma 40 som valt att besöka mig varje dag. För ja, normalt sett så ligger jag numera rätt stadigt kring 40 unika besökare per dag, och som sagt, för att vara en "meningslös personlig blogg" så tycker jag det är rätt bra ändå.

Idag är dock antalet uppe i nästan 80, jag vet inte vart de där ytterligare 40 har kommit ifrån, men välkomna ska ni vara ändå. Kanske var det att jag skrev snopp i rubriken på ett av inläggen igår, vad vet jag. Kanske ska fortsätta skriva snopp, så att jag får fler besökare ;P Nej, skämt åsido.

Det är kul att ni är här, jag gillar att ni läser. Eller åtminstone besöker... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0