Det börjar närma sig!

Snart är vi då alltså fyra i den lilla familjen. Sist jag hörde så skulle Lillebror anlända vid 16-tiden, och det är ju väldigt snart det. Spännande, mycket spännande.

Det gick väl hyfsat på affektiva iaf. Men vissa grejer är sjukt jobbiga. Vi hade någon övning där man skulle observera sina tankar/känslor utan att "gå in i dem", alltså bara titta på den utifrån, objektivt. Det fixade jag inte. Insåg rätt snabbt att om jag skulle fortsätta övningen så skulle jag få en ångestattack deluxe, så jag började tänka på snöplogar, julstjärnor, lillebror, shopping och gud vet vad annat jag kunde komma på. Allt för att få så mkt distans som möjligt till övningen. Vilket jag också berättade för gruppledaren. Han dömde mig inte för det, tack o lov. Som vanligt dömer jag mig själv hårdast.

Meeen nu skippar vi det. Nu ser vi framåt, och närmast framåt står ju alltså Lillebrors ankomst. Yaay! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0