Det gick ju som en dans

Sådärja!

Då var man på hemmaplan igen då efter ett par timmar med syster, systerdotter och doggy-dog. Allt har gått strålande bra. Vi skiljde oss från Emma vid parkeringshuset, sedan gick vi resterande tre en promenad längs åkanten och bort mot Sporthallen. Det slog mig att Antes butik ligger precis just där, så vi gick upp och sa hej en sväng. Evelin sov mest, fast hon vaknade lagomt till att Ante kunde säga hej innan vi gick därifrån. Mötte sedan upp syster igen, och seeeen mötte vi upp mamma en sväng, och seeeen gick vi hem till syrran igen. Satt där och häckade en stund, var den allra högsta formen av sociala (satt i samma soffa och spelade WF mot varandra), busade lite med Evelin och sen drog jag hem.



Har nu hunnit äta lite, och jag har även varit ner och startat en maskin tvätt. Lite störande dock att den ena maskinen tydligen är trasig, så nu blir det lite extra spring fram och tillbaka. Men men, det är smällar man får ta. Det är ju inte som att jag har nåt att göra ikväll ändå! Det blir en lika slapp kväll som vanligt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0