Det här kommer jag ångra imorn, det tror jag...

Så här "i slutet på pengarna" så blir det alltid sådana fantastiska kulinariska underverk hos Näsberg. Alltså, verkligen, det är sånt där som skulle få Gordon Ramsey att tappa hakan. Kanske inte på det positiva sättet visserligen. Men orka va petig dåååå!

Seriöst alltså. Makaroner med grillkrydda. En storartad klassiker. Skämt åsido så ÄR det faktiskt jävligt gott, men gissa hur lite ont i magen jag kommer få av det här senare? Typ asmycket. Om det blir inatt eller imorn är en mindre viktig detalj, för jag vet att det kommer hända förr eller senare. Men men, äta bör man - annars dör man. Och magknipet kommer ju inte döda mig, förhoppningsvis alltså... :P Jag har tittat alldeles för mkt på House den senaste tiden så det KAN ju vara så att magknip caused by snabbmakaroner är en enormt allvarlig åkomma. Vem vet.

Jag vill även berätta att jag fryser. Som omväxling menar jag. Jag hittade dock rätt på mina duntofflor, så det är ju nice. Dessutom har jag ju en bra filt att kura in mig i. Fast jag vet ju vad jag hellre hade.... äsch, don't go there... :)

Och apropå filt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0