Det snarkas här i närheten

Fick ett sms imorse från en sån där som varit ute och kört plogbil i 18 timmar lite drygt. Omänskligt länge är det skulle jag vilja påstå. Hur som helst så efterlyste han sovplats och det är väl klart man ställer upp för en vän. När han väl hade lagt sig så somnade han rätt snabbt, så nu hör jag snarkningarna genom sovrumsdörren, jag har ju nämligen stängt in honom där för att han i mesta möjliga mån ska slippa bli väckt katter, solljus eller andra mer eller mindre störande ting. Nu dundrar visserligen sopbilen utanför, och den kan jag inte påverka, men jag har ju gjort mitt åtminstone.

Katterna ligger i varsin korg i klösmöbeln och sover och själv ska jag väl försöka få tummen ur och ringa till 3. Huvudsaken det görs innan månadsskiftet iaf...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0