Får jag sova nu?

Jag är trött. Jääääättetrött. Funderar seriöst på att gå och lägga mig. Har precis varit ute med Lillebror nu i typ 45 minuter men nå bajs har jag inte sett av. Han har inte ätit nåt heller, inte druckit heller såvitt jag kan se. Men han ska tydligen vara lite klen på foder- och vattenintaget, och det är kanske inte så konstigt om man flyttas runt och inte riktigt hittar trygghet sådär direkt. Och äter man inte så bajsar man nog inte heller. Får väl hoppas att han väcker mig om det skulle bli akut (fast frågan är ju om jag skulle fatta det, och det är väl inte hela världen om det skulle hända en olycka inne heller).

Chefen verkar hur som helst inte ha något problem med sin nya sambo. Han är väl lite småskeptisk, men han har börjat röra sig som han brukar här hemma, och smyger inte bara omkring. Kapten är däremot lite mer svårflörtad, han har mestadels legat högst upp på klösmöbeln, men han har varit ner på golvet en sväng och tittat på hund med. Får hoppas det blir bra det där.

Nej, men jag tänker faktiskt gå och lägga mig nu. Sjukt trött och magknip dessutom. Ses imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0