Jag är ju hopplös

Men här kommer ännu en...!

Är du kär just nu? Nej
Har du kysst någon idag? Haha nej det har jag inte gjort.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Japp
Har du ett förhållande? Nej.
Hur många har du varit tillsammans med? Jag skulle väl se det som att jag varit tillsammans med tre, men alla kanske inte ser det likadant... Hrm...
När går gränsen vid otrohet? När man gör nåt med en person som man inte vill berätta för sin partner.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Ja, det har jag. Jag hade redan bestämt mig för att göra slut och på en fest så hånglade jag med en kille... Gjorde slut med killen jag var tillsammans med någon dag efter det. Berättade inget dock, det hade inte tjänat nåt till.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej, det låter meningslöst..
Är du romantisk? Ja det tycker jag nog att jag är
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Är du svårflörtad? Både och. Flörtar man på rätt sätt är jag nog inte så svårflörtad, men med fel sätt så är jag väl rätt hopplös.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Många gånger.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Nej. Bara Andreas när vi lekt gul bil... ^^
Har du lekt med någons känslor? Inte vad jag är medveten om...
Vem var din första riktiga kärlek? Det måste ha varit Ante det, min första pojkvän... :)
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Mina två första höll ganska precis lika länge, omkring 2,5 år.
..och ditt kortaste? ...om det nu räknas som ett förhållande. Men ungefär 4-5 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag saknar "någon", så jag vill ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej det har jag icke.
Är du en bra pojk/flickvän? Ja det tycker jag nog att jag är. Fast det beror ju helt och hållet på hur den andra parten tycker att en bra flickvän är... ;)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Det var J det... :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Måste ha varit den där herrejösses-trollhätte-härnösandaren
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Japp...
När fick du din första kyss? Oj. Jag har faktiskt ingen aning. Men jag vet att jag hånglade första gången på min första gymnasiefest... haha.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning! Mamma?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Men nej... Emma har dålig smak... ;) Skoja!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej det skulle jag inte. Inte för att jag inte tror på "evig kärlek", men det skulle ändå kännas fel. Mina (framtida) barns namn skulle däremot kunna få stå där.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Ja vad säger man? Jag har dumpat två och blivit dumpad av en. Så jag har väl dumpat mest alltså. "En gång är ingen gång, men två gånger är en vana"?

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag var väl ca 25 o pappa 32 när vi träffades (nu har jag avslöjat att jag läser bloggen också;)

2011-11-15 @ 08:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0