Jag ska berätta en hemlighet

Eller ja, jag vet ju att det redan är en hel hög med människor som vet om denna "hemlighet". Men jag tror att vissa kan behöva informeras. Upplysas, rent av. Det är dock information som bara rör en viss grupp av människor, men kan upplevas av de allra flesta.

Egentligen hoppas jag att detta läses av den del av de berörda parterna som bor i Finsta, men den chansen är ju så gott som obefintlig. Men here goes ändå:

Det finns små plastpåsar som man kan köpa i affären, och dom är nästan som gjorda för att man ska kunna plocka upp hundbajs med dem. Det ligger nämligen helt jävla enormt mkt hundskit längs gångvägarna här, och jag FATTAR inte hur man bara kan skita i (haha) att plocka upp efter sin hund. Tycker de själva att det är mysigt att trampa i andra hundars hundskit? Nu har jag alltså inte trampat i nåt, men med tanke på hur kopiöst mycket som ligger längs gångvägarna så är det väl bara en tidsfråga. Jäkligt äckligt är det iaf... Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0