Jag tror det kommer bli andra bullar

Bullar.. Vad gott! Åhh jag blev nu hemskt sugen på att baka lussebullar! Det är ju andra bullar om något. Nån som vill köpa? Jag kan baka lussebullar, kanelbullar, hallonkaka och morotskaka på beställning. Lite sponsring på ingredienser och så lite arbetskostnad, så är bakverken era! Värsta bra affärsidén va? ;)

Aja. Det var ju inte riktigt det jag hade tänkt skriva om.

Som det känns precis i detta nu så kommer jag att överge bloggen. Den här bloggen alltså, inte blogglivet som sådant. Och inte just nu heller, utan kanske till nyår eller så. Om jag inte ångrar mig vill säga. Jag har suttit ikväll och pysslat lite med den "nya" bloggen (faktum är att jag skaffade det bloggkontot redan i april 2007, men då bytte jag aldrig), men jag tänkte att om jag väntar lite så hinner jag kanske få den lite mer som jag vill innan jag släpper ut den till allmäntheten.

OM det nu blir så. Jag får se. Jag ska fundera lite mer. Annars stannar jag här. Den som lever får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0