Mobilblogg

Jag tycker inte om skräppost. Eller reklam, som vi kallade det på den gamla goda tiden. Jag gillar det inte i pappersform, och jag gillar det inte i digital form. Dumma. Lite då och då berättar telefonen att det finns ett oläst mail, man blir glad. Men nej. Bara massa sketen reklam. Uppskattas ej. Så nu har jag roat mig med att avregistrera mig från diverse olika nyhetsbrev och reklamutskick. Duktig jag.

Och visst sa jag att jag skulle ångra makaronerna? Det gjorde jag. Vaknade med så sjukt ont i magen så det var inte sant. Riktigt sådär så jag på allvar nästan svimmade. Good Times...

Ja, och apropå vakna... Frös som ett djur inatt. Så nu har jag sovit med långärmad tröja, mysbyxor och strumpor, under duntäcke, överkast och filt. Ligger fortfarande i sängen, och har dessutom två katter som ligger på mig (Japp på, inte bredvid) och jag svettas inte. Det är riktigt behagligt faktiskt. 21 grader är det här inne, om någon undrar. Aja. Nu ska jag återgå till filmen i väntan på bättre tider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0