Nu är DBT:n igång på allvar.

Idag har jag alltså varit på min första "färdighetsgrupp"-träff. Jag kommer inte skriva speciellt mkt om dessa träffar eftersom jag, till skillnad från individualen, inte är ensam där. Det var iaf jag och sex andra personer i gruppen. Två ledare. Det kan säkert bli bra, men den första halvtimmen satt jag som i en blandning av halvpanik och koma. Lyssnade nog inte speciellt bra då. Det var en väldigt underlig och annorlunda situation, men som sagt, det kommer säkert bli bra bara man vänjer sig vid det.

För det andra så är jag sjuuuukt sötsugen. Godis, godis, godis, godis. Jag vill ha. Men nåt sånt blir det inte. Men jag vill haaaaa!

Och för det tredje, och apropå söta saker så skulle jag ge min högre arm för att kunna läsa tankar. Fast å andra sidan är jag väl lite partisk, för min högra handled har totalstrejkat sen i förrgår. Så den hade jag kunnat amputera bara för mitt eget höga nöjes skull. Eller ja, okej, lite överdrivet. Men nu fattar.

Oooooch för det fjärde så har jag extrem hästabstinens just nu med. Jag saknar ridningen. Jag saknar att träna, att rida ut med förstås, men det var enormt längesedan jag red för en tränare och jag saknar det. Saknar att utmana mig själv och för omväxlingens skull inte förvänta mig katastrof som resultat. Saknar väl häst- och stallkontakten rent generellt med. Ge mig hääääst!


Jag vill ha Diana... ♥ :(

Kommentarer
Postat av: Joanna

Finns en plats ledig i vår Ridgrupp

2011-11-22 @ 19:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0