Rör inte min bil, för då...!

...kommer ni bli jäkligt skitiga. Fair warning, eller hur? Ska nog åka och bespruta den med högtryckstvätten idag eller imorn, det blir ju åtminstone inte sämre än vad det är nu... :)

För övrigt verkar det börja röra på sig igen nu, när det gäller diskmaskinen. Pappa var nyss här och lämnade av den nya blandaren, och imorn kl 13 så är det tänkte att han och rör-mannen ska komma hit och koppla saker och ting rätt. Yaaaay. Pappa fick även låna en extranyckel eftersom jag inte kommer vara hemma just då, så det är en sak mindre att använda som bortförklaring om det nu inte skulle bli av.

Och apropå pappa så har jag nu även lärt honom att spela Wordfeud. Jag vet inte om det var ett bra drag, men han ville ju själv... :P Så nu spelar han mot mig, syrran och Kerstin (hans sambo, som vi också lurade in i WF-träsket i måndags). How nice am I? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0