Sushi... Hur ska detta gå?

Ikväll ska jag alltså testa sushi för allra första gången. Det kommer ju bli en hemskt intressant upplevelse. Av det jag hört från folk hittills så antingen älskar man eller hatar man det. Jag hoppas ju självklart att jag kommer gilla det, lär bli lite snopet annars.

Bytte iaf lampa i julstjärnan i köket men den funkar ändå inte. SORG! Nu måste jag försöka hitta en ny sladd och sån där grej att skruva fast lampan i då antar jag. Aldrig behövt bry mig om några sånna lampor så vi får väl se hur enkelt det blir. IKEA har allt, eller? För övrigt orkar jag inte städa nåt mer noggrant än så här. Det ser bättre ut än innan, alltså är Erika nöjd.

Den lyser inte nu... :( Inte granslingan ute heller... (2 år gammal bild)


Nu ska Erika duscha. Det har Erika längtat efter hela dagen. Känns dock onödigt att duscha innan man ska dansa dammsugartango, för Erika känner sig alltid sunkig när dansen är över. Så även denna gång. Erika finner ett visst nöje i att skriva om sig själv i tredje person, men hon lovar att det inte kommer bli någon vana.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag håller inte med om sushin! Jag varken älskar eller hatar det. Det är ingen favorit, men det är helt okej. Så det går att satsa på ett mellanläge ocskå. :) Btw, lurar fotot mig, eller har ni snö i sundsvall?

2011-11-24 @ 17:06:11
URL: http://faiy.bloggplatsen.se
Postat av: Fanny

Okej, om jag lär mig läsa någon gång lovar jag att läsa ifall det står att bilden är 2 år gammal och inte ställa dumma frågor. ;)

2011-11-24 @ 17:07:17
URL: http://faiy.bloggplatsen.se
Postat av: Joanna

Vad tusan , har du redan bott där 2 år?

2011-11-24 @ 17:38:28
Postat av: Erika

Hahah du kom ju på det själv iaf Fanny ;)



Japp Joanna, juli 2009 you know, snart 2,5 år tom! Är det inte makalöst så säg... :)

2011-11-24 @ 22:42:31
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0