Hjärnan spelar spratt

En tjejgrej som säkert de allra flesta någon gång fått erfara, av den ena eller den andra anledning, är att mensen är sen. Alltså rent allmänt så tycker jag att mens är pest och pina, eländigt, jobbigt osvosvosv. Men den dagen då mensen ska komma, och den inte kommer... Då börjar man fundera. Om man då under månadens gång haft oskyddat (eller "kondomen sprack-") sex så är ju nojan total.

Fast jag blir ju nojig ändå jag. Som nu tex. Jag skrev ju för drygt en vecka sedan om min förbannade jävla hormonskit som gör att jag ballar ur typ dagen innan mens. Det var alltså i tisdags jag skrev det. Vilket betyder att jag väntade eländet typ dagen efter. Men. icke. sa. nicke. Och jag menar, jag VET att förseningen berott på "stress", ja men ni vet, ibland när man inte riktigt funkar som man ska i hjärnan (fine, mentalt) så kan det ibland försenas bara av det. Och jag vet ju att så var fallet! Ändå börjar man ju noja. Och när man gör det så stressar man ju upp sig, och då kan mensen försenas ytterligare bara av det. Vilken idioti det är, alltså.

Och nej, du vetgirige, jag är helt säker på att jag inte är på smällen. Good shit det åtminstone. För inatt kom "hon". Så nu önskar jag att "hon" försvinner igen. Hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0