I'm bored

Tio första
1. Första bästa kompis: Hmm... Maria Karlsson var det säkert, fast det "höll" inte många år
2. Första bil: Mazda 323 ?87, bilen som jag hade i typ en månad max innan den pajade... superköp =)
3. Första kärlek: Nils, hahahaha. Då var jag väl typ... 3 år? Mamma som berättat :-)
4. Första husdjur: Sessan, Nisse och Chocienne tror jag, katter som vi hade när jag var liten
5. Första semester: Oj, sånt minns jag inte. Men det var säkert nån vända till Dalarna eller nåt
6. Första jobb: ICA Kovland. Det varade dock inte så jättelänge, jobbade lite då och då på helger och lov o sånt
7. Första köpta skiva: Oj.. Haha, ingen aning! Bara hos Telia med Arvingarna kanske?! Garv!
8. Första riktiga kärlek: Ja vem kan det ha varit... Jag har haft rätt många förälskelser som hållit rätt länge. Äh, jag säger Ante, han var ju ändå första pojkvännen
9. Första piercing: Har fortfarande ingen
10. Första konsert: Hihi det var nog Backstreet Boys i globen för en herrans massa år sedan...=))


Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: Det var en passoa-grogg här hemma en stillsam lördagkväll. För smakens skull! ;) Men den var faktiskt riktigt god. Passoa, sprite och apelsinjuice, yummie.
2. Senaste bilfärd: Hem från jobbet för ett par timmar sedan
3. Senaste filmen du såg: Sitter och tittar på Flicka just nu. Sett den många gånger. Bra shit.
4. Senaste ringda telefonsamtal: Ja... räknas telefonbanken? Annars var det nog till moster Lena
5. Senaste bubbelbadet: Bubbelbad? Shit pommes. Är inte så mkt för bad. Hur som helst så var det alldels för längesedan för att minnas
6. Senaste spelade cd: En mixskiva som jag bränt själv, mest Glee på den dock.
7. Senaste kyss: Hehe jaaadu... Hrm... Det var väl T det då.
8. Senaste gången du grät: Inatt faktiskt. Vissa saker ska man bara ge fan i att tänka på.
9. Senaste måltiden: Skolmat ^^ Fiskpinnar med potatis och remouladsås och sallad, gött!

 

Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Hmm beror på hur man se det, så jag säger mja.
2. Blivit arresterad: Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Hehe ja det har jag nog... :-)
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Haha ja, sånt gör även tjejer... :-)
5. Fått ditt hjärta krossat: Japp
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, absolut inte
7. Haft ett one night stand: Ja
8. Busringt till någon: haha ja, massvis när vi var på ridläger när jag var yngre :-P

 

Sju personer att möta:
1. Gustav II Adolf: Nja, vet inte riktigt vad jag skulle säga till honom
2. Hitler: För all del, jag skulle klappa till fan-skapet
3. Djingis Khan: Don't know
4. Olof Palme: Nää...
5. Charles Manson: Nej, jag skulle nog vara lite för rädd för det
6. César (orginalet): Nej känns inte direkt nödvändigt
7. Billy The Kid: Hehehe... nja... eller kanske, jag gillar ju det där western-stuket.. =)


Sex saker du gjort idag:
1. Jobbat!
2. Varit nervös
3. Sjungit
4. Kramats med finevän
5. Torkat upp kattkräks (charmigt va?)
6. Tänt ljus :)


Fem favoritsaker utan rangordning:
1. HTC Incredible S
2. Datorn (extrem hat-kärlek just nu dock, men skulle ju inte vilja vara utan)
3. Alla mina partylite-lyktor och ljus ♥
4. Sängen
5. Diskmaskinen kommer att vara älskad när den blir inkopplad


Fyra personer du kan berätta allt för
1. Syrran
2. Andreas
3. Joanna
4. Psykologen


Tre val:
1. Blått eller rött? Blått
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Choklad, fast äter man det för ofta så känns det bara jobbigt klibbigt och inte lockande


Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig och skaffa familj
2. Starta en lokal tävling åtmintone... :) borde ju inte vara omöjligt?


En sak du ångrar:
1. Att jag inte haft bättre ekonomist sinne. Man tycker ju att man skulle lärt sig en sån sak för lääänge sen. Men nu börjar det väl ordna upp sig iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0