Det är ju så plågsamt!

Jag förstår verkligen inte varför jag utsätter mig för det här gång, på gång, på gång. Det är lika plågsamt varje gång, och det har nu pågått i flera år. Jag mår fysiskt dåligt och det gör ont i mig.

Herregud, varför i hela friden kollar jag på Idol-uttagningarna varje gång de återkommer?! Det är ju inte ens roligt längre när de är så där pinsamt usla (ja men förlåt, men de ÄR hemska!), och de visar ju många fler kassa uttagningar än de som är bra. Men visst, sen kommer det nån som är jättebra och då är det väl kanske värt det då, men däremellan.. Nej, jag får obehagliga rysningar i hela kroppen.

Om man inte kan sjunga, snälla ställ då inte upp i TV och låtsas som att du är totally amazing..
(Och nej, jag är långt ifrån perfekt själv, men så ställer jag inte upp i Idol heller.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0