NattbloggarN

Ja, ni märker ju att bloggen går på sparlåga. Det har jag redan konstaterat. Men det lilla jag känner för att blogga om kommer på nätterna så det får väl duga.

Jag har spenderat större delen av både gårdagen och idag i sängen. Har haft sällskap större delen av sängen, två små men ack så håriga herrar. Mina sambosar alltså, the cats. De håller sig i närheten för det mesta. Jag är alltså inte helt frisk för tillfället, och då syftar jag inte till min psykiska status ;P Jag tror dock att det börjar bli bättre, jag hostar inte lika mkt längre och näsan känns inte fullt lika irriterad, så jag hoppas det går över snabbt.

Jag har iaf snart plöjt mig igenom första säsongen av True Blood. Helt klart en bättre serie än vad jag hade trott, hade inga större förhoppningar om den men den har överaskat mig. Och ju mer jag tittar desto mer fast blir jag ju. Ser fram emot att se fler avsnitt, helt klart!

Sen håller jag ju iofs på och matar mig igenom Criminal Minds med. Men den serien har ju lixom ingen "handling", alltså jag menar, det är ju mer fristående avsnitt eftersom varje avsnitt handlar om ett nytt brott så att säga. Sen att det ändå finns nån slags handling karaktärerna emellan, sure, men det är ju inte riktigt samma sak som i True Blood eller typ One Tree Hill, Desperate Housewives eller Greys Anatomy.

Yes indeed, jag är ett tv-serie-freak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0