Sjung lilla sångfågel

Ja, på söndag ska jag alltså sjunga på gudstjänst, så därför frågar jag eder:

Vill någon komma och lyssna på mig då?

Som jag fattade det på kantorn så trodde han inte att det brukar vara så mkt folk, och dels tycker jag om att sjunga inför folk och dels så vill jag att någon ska filma/spela in när jag sjunger! Pleeeeease? Klockan 11 i Birgittakyrkan i Skönsberg.

Var där och repade igårkväll iaf, och det gick faktiskt förvånansvärt bra för att vara en förkyld och halvhes tjej. Carolas låt gick väl sådär, hon har ju lite mer pipa än vad en förkyld Erika har, men det kommer vara bra på söndag. Bättre, åtminstone. Däremot så gick Kirk Franklin-låten sjuuuuukt bra. Jag vet inte om det blev extra bra med den hesa rösten eller om jag helt enkelt är så fantastiskt bra, men bra gick det iaf ;) Kantorn var veeery pleased iaf, och det är ett bra tecken =)

And on another note (haha)... Jag skulle fan ge min vänstra arm för att kunna läsa tankar!!

Dessa två herrars tankar kan jag redan läsa:
"Döda. Ballonger. Döda. Men vilken ska vi döda först?"

Och för den nyfikne: Ja, de har hunnit döda alla ballongerna på bilden. Rip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0