Dagens mat

Andreas övertalade mig (för jag är ju så himla svår-övertalad) att lägga upp en bild på dagens matlagningsäventyr. Eller ja, på slutresultatet, kan vi ju säga.


Sallad, squash-tagliatelle, nötfärsbiffar och dijoncreme.

Helt okej blev det, jag är inte helt nöjd men det var helt klart ätbart ändå. Och det verkade dessutom som att Andreas gillade det med, och det är ju huvudsaken. Han sa att han gillade det iaf, och då ska man väl tro på det (fast mitt "Erika-kan-inte-laga-mat-ego" påstår att han bara säger så för att jag inte ska känna mig nedslagen, och för att jag ska våga fortsätta öva på att laga mat).

Men det ser ju iaf gott ut!

Kommentarer
Postat av: Mor

Är det säkert att du inte knyckt bilden ur någon bok? Ser jätteläckert ut! =)

2011-04-22 @ 09:20:13
Postat av: Erika

Hahahaha nej den är tagen av mästerfotografen (jag) själv, tro det eller ej :)

2011-04-22 @ 09:28:48
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0