Svar på tal

Angående inlägget: Bildbomb



Svar: Håller med, bocken är ruggigt häftig :)



Angående inlägget: En PVR hade ju inte suttit fel...



Kan egentligen svara både Sara och Ann-Sofie samtidigt, jag vet ju att de alternativen finns. Men konstigt nog så finns det vissa serier som jag hellre ser på tv. Jag tror att det beror på att jag egentligen inte är tillräckligt "inne i dem" för att kolla helhjärtat. Ofta när jag kollar på tv så surfar jag ju samtidigt, intresset är lixom inte tillräckligt stort för det ena eller det andra. Tror att dessa två serier är bra exempel. Men ja, jag vet att det finns alternativ som sagt :) Även om jag hellre skulle spela in dem ;)

Men, det lär nog bli till att se BB på webben vid ett par tillfällen framöver, har svårt att tänka mig att jag kommer vara vaken till 23 alla kvällar i typ 100 dagar. Även om jag nog lär vara det de flesta kvällar... haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0