Vecka 46 - Sämsta rådet någonsin

Vecka 6 den här veckan har "Sämsta rådet någonsin" som tema. Jag kan inte riktigt komma på att jag fått något riktigt riktigt dåligt råd faktiskt. Det enda jag kan komma på var när jag och ett ex hade läst i nån tidning, eller sett nån annons (jag minns inte riktigt) om några kondomer som skulle på nåt vis öka känslan eller nåt sånt där. Vi tänkte väl mest att det kunde vara en kul grej att prova. Ja jävlar. Det brände som saaaatan, både på honom och mig. Och inte på ett bra vis. Vi avbröt rätt omgående och kastade oss in i duschen för att duscha bort eländet, haha.

Behöver jag nämna att vi kastade bort de två kvarvarande kondomerna från det trepacket?

Jag kan inte heller dra mig till minnes att jag gett något riktigt dåligt råd, fast det kanske jag gjort utan att vara medveten om det. Jag menar, det som funkar för en person behöver ju nödvändigtvis inte alls funka för någon annan.

Har ni fått, eller gett, något riktigt dåligt råd någon gång?


Kommentarer
Postat av: RFSU Power

Oj, det var inte bra! Syftar du då på RFSU Power (http://www.kondomtorget.se/rfsu-power-10.html) eller var det något annat märke??



Vad jag vet är RFSU Power en grym kådis, men vet inte vad ni testade!

Postat av: Kondomer

Jag har också provat en sån typ av kondom och fick också en brännande känsla.

2012-07-03 @ 18:55:44
URL: http://www.ekondom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0