Erika är bättre än ICA

Nu är det helg. Jag tänkte att jag skulle unna mig ngt gott såhär till helgen, men jag kände inte för att baka nånting själv. Så när jag gick förbi "tårthyllan" på ICA så hade de morotskaka där, och jag tänkte "Morotskaka är ju gott", så det fick bli mitt helg-gotta.

Sen har jag ju inte direkt nån karaktär heller, så jag tjuvstartade på min bit morotskaka redan nyss. Ärligt talat var den inte mkt att hänga i julgranen. Morotskakan som jag bakar är tusan så mycket godare! Så nu måste jag nog baka morotskaka till nästa veckas ljusparty. Vet ju att Ann-Sofie har önskat det iaf, och tror inte att någon annan gnäller heller.

För sanningen är, när det kommer till morotskaka så är Erika waaaaaaaaaaaaay bättre än ICA :D

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie!

Yeay! :D Nu blev jag glad!!! :D Och ja - den på ica är inge god... :P

2011-09-23 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0